VIESTINTÄ
Facebookissa keskustellaan. Twitterissä liverretään. Tehokasta viestintää. Kriisitilanteiden hallintaa. Huhut haltuun ja tietoa tilalle.
Tyytyväisyys- ja palautekysely
1. Tietoa tilanteesta nopeasti
Voit tavoittaa pienetkin kohderyhmät nopeasti ja helposti. Myös kyselyjen automaattinen lähetys voidaan toteuttaa työnkuluilla.
2. Nopeat ja helpot työkalut
Tee kyselyjä ilman it-henkilöstön tukea helppokäyttöisellä käyttöliittymällä. Kyselyjen lähetys tapahtuu tutulla käyttöliittymällä.
3. Yksi järjestelmä lisää tehokkuutta
Tuttu käyttöliittymä ja sama asiakasrekisteri vähentävät koulutuksen tarvitetta. Myös varamiehitys on helpompaa kuin järjestelmiä on yksi vähemmän.
4. Täydennä asiakas / kuntalaistietoasi
Kyselyn tulokset siirtyvät automaattisesti asiakkaan / kuntalaisen tietokortille. Näin voit helposti kartuttaa tietämystäsi kuntalaisten tilanteesta.
Sosiaalinen kuuntelu
1. Siellä missä kuntalaisetkin ovat
Sosiaalinen media vaikuttaa jo vaalituloksiin. Kuntalaiset käyttävät paljon aikaa sosiaalisessa mediassa – kunnankin on siis aika mennä aktiivisesti mukaan sosiaaliseen mediaan.
2. Reagoi nopeasti
Seuraa päätöksiesi keskustelua ja vaikutusta sosiaalisessa mediassa. Näet yhdestä näkymästä juuri tämän hetken kuntalaisten sentimentti.
3. Lisää tehokkuutta
Ohjausnäkymästä näet tehokaasti yleistilanteen ja pystyt tarvittaessa porautumaan yksittäiseen kommenttiin ja vastaamaankin tähän. Manuaalinen tiedonkerääminen ja kanavien vaihto muuttuu tilanteen analysointiin ja sisällön tuottamiseen.
4. Seuraajasta aktiiviseksi kunnan imagon rakentajaksi
Kunnan imago on tahtoasia. Siirry aktiivisesti viestimään ja rakentamaan kohti tavoitetilaasi. Sosiaalinen media on oikein käytettynä voimakas työkalu.