VIESTINTÄ

Facebookissa keskustellaan. Twitterissä liverretään. Tehokasta viestintää. Kriisitilanteiden hallintaa. Huhut haltuun ja tietoa tilalle.

 

Tyytyväisyys- ja palautekysely

 

1. Tietoa tilanteesta nopeasti

Voit tavoittaa pienetkin kohderyhmät nopeasti ja helposti. Myös kyselyjen automaattinen lähetys voidaan toteuttaa työnkuluilla.

2. Nopeat ja helpot työkalut

Tee kyselyjä ilman it-henkilöstön tukea helppokäyttöisellä käyttöliittymällä. Kyselyjen lähetys tapahtuu tutulla käyttöliittymällä.

3. Yksi järjestelmä lisää tehokkuutta

Tuttu käyttöliittymä ja sama asiakasrekisteri vähentävät koulutuksen tarvitetta. Myös varamiehitys on helpompaa kuin järjestelmiä on yksi vähemmän.

4. Täydennä asiakas / kuntalaistietoasi

Kyselyn tulokset siirtyvät automaattisesti asiakkaan / kuntalaisen tietokortille. Näin voit helposti kartuttaa tietämystäsi kuntalaisten tilanteesta.

 

Sosiaalinen kuuntelu

 

1. Siellä missä kuntalaisetkin ovat

Sosiaalinen media vaikuttaa jo vaalituloksiin. Kuntalaiset käyttävät paljon aikaa sosiaalisessa mediassa – kunnankin on siis aika mennä aktiivisesti mukaan sosiaaliseen mediaan.

2. Reagoi nopeasti

Seuraa päätöksiesi keskustelua ja vaikutusta sosiaalisessa mediassa. Näet yhdestä näkymästä juuri tämän hetken kuntalaisten sentimentti.

3. Lisää tehokkuutta

Ohjausnäkymästä näet tehokaasti yleistilanteen ja pystyt tarvittaessa porautumaan yksittäiseen kommenttiin ja vastaamaankin tähän. Manuaalinen tiedonkerääminen ja kanavien vaihto muuttuu tilanteen analysointiin ja sisällön tuottamiseen.

4. Seuraajasta aktiiviseksi kunnan imagon rakentajaksi

Kunnan imago on tahtoasia. Siirry aktiivisesti viestimään ja rakentamaan kohti tavoitetilaasi. Sosiaalinen media on oikein käytettynä voimakas työkalu.